کاربران را به اپلیکیشن تان وفادار کنید

در جهان امروز، اپلیکیشن‌ها جزو انکارناپذیر دنیای تجارت محسوب و باعث رونق کسب‌و کار می‌شوند. درحال‌حاضر، نیز افرادی که اپلیکیشنی را دانلود می‌کنند توقع دارند که آن انتظارات‌شان را برآورده کند.
اپلیکیشن‌هایی که نیازهای مخاطبان را برطرف نکنند، محتوای باکیفیت نداشته باشند و نتوانند تولید ارزش کنند سریع به‌دست فراموشی سپرده می‌شوند؛ بنابراین، باید به‌طور مداوم بر عواملی که باعث حفظ کاربر و باعث بازگشت کاربران قبلی می‌شوند تمرکز شود تا به افزایش بقا و گسترش مشتریان کمک شود.
گرفتن بازخورد از اپلیکیشن:
با کاربران در تعامل باشید تا بتوانید آن‌ها را به درستی درک کنید. برای حفظ کاربران‌تان باید با آن‌ها صحبت کنید و بفهمید که چه عاملی اپلیکیشن شما را بهبود می‌بخشد. روشی که کاربر بتواند با شما ارتباط برقرار کند باید مانند دیگر قابلیت‌های دیگر استفاده از اپلیکیشن‌ها آسان باشد تا بتوانید بازخوردهای بیشتری را برای بهتر شدن روند کاری‌تان دریافت کنید. فضایی برای دریافت بازخوردها در نظر بگیرید؛ به طورمثال، می‌توانید با اضافه کردن عنوانی مثل «دریافت نظرات» به کاربران کمک کنید تا نظرات‌شان را با شما به اشتراک بگذارند. اجازه دهید کاربران متوجه شوند که شما گوش شنوای خواسته‌های آن‌ها هستید و این کار نشان می‌دهد شما به نظرات آن‌ها توجه می‌کنید. علاوه‌بر دکمه‌ی «دریافت نظرات» می‌توانید زمان خاصی را به آن‌ها اختصاص دهید.
تقویت بازخوردها شروع مکالمه با کاربران است و اطلاعات کافی را برا بهبود اپلیکیشن خود در اختیار کاربر می‌گذارید و محصول جدیدی با توجهبه نیاز کاربر تولید می‌کنید. هر بازخوردی چه انتقادی باشد چه تعریفی باید محترم شمرده شود و شما باید قدردان نظرات و پیشنهادات آن‌‌ها باشید. شما زمانی که به ارتقای اپلیکیشن‌تان می‌پردازید باعث می‌شوید که کاربر از شما قدردانی کند و با این روش شما اعتبار به‌دست می‌آورید. علاوه‌براین‌ها، شما می‌توانید پیام تشکر خصوصی برای کاربرانی که به طور مستمر نظرها و پیشنهادات‌شان را با شما در میان می‌گذارند ارسال کنید. سعی کنید راه ارتباطی خود را با کاربر همیشه باز بگذارید تا همیشه با شما در ارتباط باشند.
قدردانی کنید:
باتشکر و عبارت «از شما سپاسگزاریم» از مخاطبان قدردانی کنید تا آن‌ها بیشتر به شما اعتماد کنند و از اینکه به آن‌ها توجه می‌کنید رضایت داشته باشند. علاوه‌براین، می‌توانید با طراحی صفحاتی خاص و جذاب برای قدردانی از کاربران حس خوبی به آن‌ها القا کنید.
سعی کنید مشکلات را ‌سریع برطرف کنید:
همیشه در تلاش باشید و امکانات جدید اپلیکیشن را به آن‌ها اطلاع رسانی کنید.
سرویس‌های رایگان ارائه دهید:
برای  که کاربرانی با مشکل رو‌‌به‌رو می‌شوند سرویس‌های رایگان ارائه دهید، زیرا با برطرف شدن مشکل‌شان، آن‌ها به کاربران وفادار و ثابت شما تبدیل خواهند شد.

گذاشتن یک دیدگاه