طراحی وب سایت

طراحی وب سایت شرکتی
طراحی سایت برای شرکت ها با هدف گسترش تجارت و ارتباطات آنلاین و تعامل شرکت ها و همچنین شناخته شدن خدمات آن ها توسط مشتریان صورت می گیرد. بدیهی است که اگر شرکت شما یک وب سایت مناسب داشته باشد و از طریق آن اقدام به معرفی خدمات و محصولات خود نمایید بسیاری از مشتریان بالقوه از طریق آن وب سایت با شما آشنا شده و با شما تماس خواهند گرفت.
طراحی وب سایت فروشگاهی
فروشگاه های اینترنتی آنلاین نقش مهمی را در تجارت الکترونیک ایفا می کنند و برای صاحبان مشاغل و فروشندگان، از جمله حیاتی ترین مسائل در بازار امروز می باشد. شما با طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید سهم بازار را در این زمینه بگیرید. در یک سایت فروشگاهی شما این امکان را دارید که خدمات و کالاهای خود را به صورت دسته بندی شده در لیست های منظم قرار داده و آنها را بفروشید.
طراحی وب اپ (WebApp)
وب اپلیکیشن یا برنامه تحت وب، نرم افزاری است که با استفاده از مرورگر وب و از طریق شبکه های محلی یا اینترنت مورد استفاده قرار می گیرد. در اصل، وب اپلیکیشن ها برنامه هایی هستند که تنها از طریق وب قابل استفاده هستند. بیشتر به عملکرد و کارکرد وب اپلیکیشن ها توجه می شود و محتوای آن ها چندان اهمیت ندارد و معمولا پر محتوا نیستند. به طور مثال، سرویس جیمیل یک وب اپلیکیشن معروف است.
طراحی پرتال کاربری
پرتال کاربری مناسب برای : شرکت ها، سازمان ها، مدیریت کارمندان، اسناد و مدارک، خصوصی سازی اطلاعات و …
پرتال به معنی درگاه است و در اصطلاح وب به مجموعه صفحات و مطالبی گفته می‎شود که تحت سطوح دسترسی خاصی قرار دارند. به بیان دیگر پرتال درگاهی است که کاربر (با هویت مشخص) از طریق آن می‎تواند به اطلاعات خاصی دسترسی داشته باشد.
طراحی وب سایت خبری و بلاگ
عصر حاضر دنیای خبر و اطلاعات بوده و آگاهی از اخبار و رویدادها برای آحاد جامعه از اولویت های مهم بشمار می آید در نتیجه سایت های خبری و اطلاع رسانی از جمله پربازدیدترین سایت های اینترنتی می باشند. قطعا با توجه تعداد کاربر آنلاین اینترنت در ایران و آمارهای موجود، سایت های خبری در صورتی که طراحی مناسبی داشته باشند و محتوای مفیدی تولید کنند می توانند مخاطب قابل توجهی را به خود جذب نمایند.

مزایای ایجاد یک وب اپلیکیشن

خدمات طراحی وب اپلیکیشن و مزایایی که طراحی وبسایت برای کسب وکارها و مشاغل دارد با گسترش یافتن بهره گیری از اینترنت دیگر برای مشاغل پنهان نمی باشد و بازاریابی اینترنتی توانسته است به عنوان فاکتوری مهم و استراتژی سازنده در جهت ارتقا بخش فروش و مارکتینگ کسب و کارها شود. طراحی وب اپلیکیشن، طراحی اپلیکیشن توانسته است معرفی روشنی از خدمات و سرویس هایی که کسب و کارها برای مشتریان خود دارند را فراهم نماید. کاربران به راحتی وارد طراحی سایت شما می شوند و متناسب با نیاز و خواسته خود وارد صفحه و بخش مورد نظر می شوند و به کسب اطلاع اقدام می نمایند.

جذب مشتریان جدید
جذب مشتریان جدید و برند سازی دیجیتال، گسترش کسب و کار و معرفی و ارائه خدمات به بی نهایت مشتری.
ارائه اطلاعات بدون محدودیت
در وب سایت، بدون نگرانی از تعداد مشتریان ورودی و پاسخ گویی به آنها اطلاعات و خدمات خود را ارائه دهید.
توسعه دامنه مشتریان
ساخت وب سایت باعث توسعه دامنه مشتریان محصولات و خدمات شما، فراتر از منطقه و کشور می شود.
کاهش هزینه کسب و کار
به دلیل عدم نیاز به اجاره محل کار، ساخت وب سایت باعث کاهش هزینه های کسب و کارهای سنتی می شود.

با توجه به وضعیت صنعت تجارت الکترونیک و افزایش روز افزون تعداد کاربران اینترنت و تعامل آن ها با وب سایت ها این نیاز برای سازمان و اشخاص حس می شود که جهت ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود و همچنین جذب مشتریان جدید که یک وب سایت مدرن و حرفه ای داشته باشند.

استودیو پارسا با تکیه بر تجربه چندین ساله خود در زمینه تجارت الکترونیک و همچنین پروژه های متعدد موفقی که در کارنامه کاری خود دارد، می تواند کیفیت را در اجرای پروژه های شما تضمین کند.

 اولین قدم طراحی سایت است !

این نکته حائز اهمیت است که رقبای شما همواره در تلاش هستند تا سهم مشتریان خود را در بازار گسترده اینترنت روز به روز افزایش دهند، و اگر شما هم تصمیم ورود به دنیای دیجیتال را دارید استودیوپارسا همراه پایدار شما در این مسیر خواهد بود.

قدم های بعدی چیست؟

همانطور که در بالاتر گفته شده اولین قدم طراحی وب سایت است، اما در مرحله بعد کاربران  باید هویت و برند شما را بشناسند، کارشناسان ما با در تجربه ای که در اجرا و به ثمر رساندن پروژه های متنوع دارند با فرصت ها آشنا هستند و به راهکارهای نوین مسلط، می توانند روند جذب مشتری / کاربران وب سایت شما را تسریع کنند،  باید به این نکته توجه داشته باشید که هر شخص در اینترنت می تواند مشتری شما باشد.

ما معتقد هستیم که وب سایت شما ویترین حرفه ای شرکت شما در بازار است و میبایست از نظر فنی کاملاً بی نقص و مدرن، از نظر ظاهری شکیل و از نظر محتوا جامع و هدفمند باشد تا بهترین بازتاب ممکن از فعالیتها، جایگاه و اعتبار شرکت شما را در بازارهای منطقه ای و جهانی بنمایش گذارد.

با ما تماس بگیرید و وب سایت خود را سفارش دهید.

512X512
رزیتا غفوری
مدیر محتوا و تبلیغات

علاوه بر خروجی متفاوت و پربازده، استدیو پارسا به بهترین شکل ما رو در طول پروژه و حتی بعد از پروژه، پشتیبانی و حمایت کرده و ما در هر لحظه از مشائران حرفه ای این تیم استفاده کردیم.

512X512
خسرو عرب شاهی
مسئول دیجیتال مارکتینگ

بازار تبلیغات دیجیتال ایران به مجموعه‌ای نیاز داره که بدونه مشتری چه چیزی لازم داره و با توجه به تقاضا خدمات ارائه کند. استدیو پارسا خیلی قدرتمند وارد این عرصه شده و به زودی سهم رقبا تو این بازار رو کاهش میده.

512X512
آتوسا سمندری
مدیر فنی

استدیو پارسا به پشتوانه کادر حرفه ای و مجرب توانسته در کمترین زمان نیازهای ما رو به بهترین شکل پاسخگو باشه. پیشنهاد میکنم شما هم به این تیم اعتماد کنید و بهترین نتیجه رو هم در حوزه تبلیغات و هم در حوزه طراحی و ساخت اپلیکیشن بگیرید.

512X512
علی هوشیار
مدیر محتوا

کار کردن با تیم حرفه ای استدیو پارسا تجربه ی خیلی خوبی بود. کاش زودتر با استدیو پارسا آشنا میشدم.

512X512
هومن راستگو
مدیر تبلیغات

تیم استدیو پارسا با درک درست از بازار هدف توانست در کمترین زمان بهترین خروجی رو برای مجموعه ما به ارمغان بیاره.