ابزارهای قدرتمند برای تحول در دیجیتال مارکتینگ

ابزارهایی که درسال 2019، برای بازاریابی دیجیتال باید در نظر بگیرید

درحال‌‌حاضر، بازاریابی دیجیتال جای بازاریابی سنتی را گرفته، زیرا دیجیتال مارکتینگ بسیار مقرون‌ به‌صرفه‌تر از بازاریابی سنتی است. تبدیل نرخ بهینه‌سازی بازاریابی دیجیتال به تولید درآمد و در نهایت تعامل شما با مخاطب هدف خود، مشتریان بالقوه و حتی مشتریان وفادارتان می‌شود. علاوه براین، بازاریابی دیجیتال به هر کسب‌وکاری برای انجام دادن بسیاری از کارها کمک می‌کند، به‌خصوص اینکه اگر از ابزار مناسبی استفاده شود. در این مطلب شماری از ابزار بازاریابی دیجیتال  را که در سال 2019 باید بیشتر در موردشان بدانید و از آن‌ها استفاده کنید به شما معرفی می‌کنیم.

Googel Analytic

گوگل آنالیز یکی از محبوب‌ترین ابزار تجزیه و تحلیل در جهان است که هر بازاریاب دیجیتالی باید در مورد آن بداند. این ابزار با دقت بسیار بالا امکان تجزیه و تحلیل را برای کاربر به‌وجود می‌آورد. علاوه‌براین، مشخص می‌کند کدام کانال‌های بازاریابی برای وب‌سایت شما موثر است.

Googel keyword planner

این ابزار یکی از سرویس‌هایی است که شرکت گوگل ارائه داده است. شما با کمک این ابزار و پرداخت هزینه‌ای در صفحه‌ی اول موتورهای جست‌وجو قرار بگیرند. این ابزار به بهینه‌سازی سایت شما برای جست‌وجو در گوگل و قرار گرفتن در رتبه‌ی اول بسیار مفید است.

Agora pulse

Agora pluse یک ابزار مناسب کراس پلتفرم است. این ابزار به کسب‌وکارهای کوچک و همچنین برندهای بزرگ کمک می‌کند تا عملکرد حساب کاربری و اجتماعی‌تان را مدیریت و کنترل کنید. این ابزار  با صندوق ورود (inbox) کار مدیریت و کنترل را برای مدیران اسان‌تر کرده است  Agora pulse با امکان ارسال نظر برای کاربران و مدیران، پشتیبانی مشتریان را در شبکه‌های اجتماعی بهینه‌تر می‌کند.

Semrush

یکی از ابزارهایی است که به افزایش بازدید سایت شما کمک بسیار شایانی می‌کند. شما با این ابزار می‌توانید به شکل دوره‌ای ( ماهانه، هفتگی و…) گزارشات ایمیلی‌تان را در مورد وضعیت سایت‌تان دریافت کنید.

Feedly

ابزاری است برای به اشتراک گذاشتن محتوا در شبکه‌های اجتماعی که می‌تواند به‌طور مستقیم ذخیره یا توسط کاربر به اشتراک گذاشته شود. Feedly  یک خبرخوان برای عضویت در جست‌‌وجوی اخبار برای عضویت در جست‌وجوهای اخبار گوگل و نیز سایت‌ها و وبلاگ‌های مورد علاقه‌ی شماست. این ابزار تمامی منابع خبری را در یک‌جا برای شما جمع می‌کند و تجربه‌ی استفاده از یک دسکتاپ و تلفن همراه منظم را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Hotjer

به کمک این ابزار می‌توانید رفتار بازدید‌کنندگان وب‌سایت خود را تحلیل و درک کنید. همچنین،  با این ابزار به نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌های بازخوردی برای بازخوردهایی که می‌تواند در درک بهتر بازدیدکنندگان وب‌سایت شما کمک کند دسترسی پیدا می‌کنید. Hotjer به بهبود سایت شما کمک می‌کند و به طور غیر مستقیم با اصلاحاتی که شما انجام می‌دهید رضایت کاربران بالا می‌رود و ماندگاری سایت افزایش می‌یابد.

Traackr

بازاریابی به‌وسیله‌ی افراد تاثیرگذار بسیار در حال رشد است که بسیاری از شرکت‌ها برای برند خود و آگاهی از نام شرکت از آن‌ها استفاده ‌می‌کنند. Traackr یک پلتفرم بازاریابی دیجیتال تاثیرگذار است که به شما این امکان را می‌دهد که اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار را بیابید و پروفایل رسانه‌های خود، ارتباطات و… را مدیریت کنید. شما می توانید با این ابزار پایگاه داده تاثیرگذاران را مدیریت ، فعالیت های خود را سازماندهی ، مکالمات برند را پیگیری و تاثیر آن را اعتبار سنجی کنید. این ابزار کمک می‌کند اینفلوئنسرهایی را که برای برند شما سودمندند با شاخص‌های فردی که با کسب‌و کارتان مرتبط هستند کشف کنید.

Converkit

Converkit به عنوان ابزاری ساده برای استفاده از ابزار اتوماسیون ایمیلی به بازاریابان و وبلاگ‌نویسان کمک می‌کند تا از این طریق مخاطبان آنلاین خود را به‌دست آورند. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا مشتریان احتمالی‌تان را شناسایی کنید، ثبت کنید و به آن‌ها ایمیل بزنید و آن‌ها را به مشتریان دائم‌تان تبدیل کنید.

Animoto

با این ابزار می‌توانید ویدئوهایی در سطح بالا، با کیفیت و مناسب با توجه به تقاضا و نیاز روز دنیا و دنیای دیجیتال برای بازاریابی ویدئویی خود ایجاد کنید تا بتوانید مخاطبان و کاربران بیشتری را جذب کنید. با این ابزار می‌توانید ویدئوهایی با کیفیت HD تولید کنید. در این ابزار بیش از هزار آهنگ وجود دارد که می‌توانید برای جذابیت بیشتر ویدئوهای‌تان از آن‌ها استفاده کنید.

Canava

در سال 2018، بازاریابی ویژوال رونق بسیاری یافت. انسان‌ها هنگام دریافت اطلاعات 10 درصد موضوعی را که شنیده‌اند می‌توانند بعد از مدتی به یاد آورند، اما هنگامی که در آن از عکس استفاده شود این یاداوری به 60 درصد ارتقا می‌یابد؛ بنابراین، بازاریابان شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها سعی می‌کنند که بیشر از تصاویر در ولید محتواهای‌شان استفاده کنند. علاوه‌براین، canava  ابزار فوق‌العاده‌ای برای ایجاد تصاویر حرفه‌ای است. این ابزار اجازه می‌دهد تا از فیلتر‌های عکاسی، عکس‌های پس‌زمینه و … استفاده کنند. کاربران می‌توانند به وسیله‌ی این ابزار از قالب‌های آماده‌ای که دارد محتوای تصویری عالی برای وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی تولید کنند.

Brand24

این ابزار در زمان صرفه‌جویی می‌کند و علاوه براین شما همیشه می‌توانید در مدت زمان مناسب به نظرات مثبت و منفی در مورد برندتان پاسخ دهید. همچنین، شما با این ابزار بدون تاخیری اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های مرتبط برندتان، که در شبکه‌های اجتماعی در حال وقوع است، کسب می‌کنید.

Zapier

اپلیکیشنی است که داده‌ها و اطلاعاتی را که شما در اپلیکیشن های مختلف دارید سینک می‌کند و با شکل‌دهی یک رابطه بین سرویس‌ها کارها را به شکل خودکار انجام می‌دهد. می‌توان گفت این اپلیکیشن زمان و انرژی بسیاری را که شما برای انتقال و سازماندهی اطلاعات بین اپلیکیشن‌ها صرف کردید، ذخیره می‌کند.

گذاشتن یک دیدگاه