محتوای با کیفیت خلق کنید

اینترنت فضایی رنگارنگ و جذاب است، ولی عیبی که دارد پر است از مطالب تکراری و بی کیفیت!
باید در نظر گرفت که مطالب تولیدی و جدید جایگاه ویژه‌ای دارند و شمار بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود اختصاص می‌دهند، زیرا مطالب تولیدی علاوه‌بر اینکه باعث افزایش دانش کاربر می‌شود، نیازهای او را رفع می‌کند و همین امر است که باعث افزایش ترافیک سایت شما و جذب کاربران می‌شود. نکته‌‌ای که باید درنظرگرفت این است که تولید محتوا و مطالب جدید دشواری‌هایی دارد که ما می‎‌خواهیم با ارائه‌ی راهکارهایی شما بتوانید این سختی‌ها را از میان بردارید و رتبه‌ی خوبی برای سایت‌تان به‌دست آورید.
تالیف کنید
برای تالیف یک متن شما باید اطلاعات و دانش کافی داشته باشید تا بتوانید متنی باکیفیت تولید کنید. شما باید متن مورد نظرتان را ویرایش و جملات را با ترتیب‌بندی مناسب آماده کنید.همچنین، اگر تخصص لازم در زمینه‌ی کاری‌تان دارید می‌توانید خودتان مقاله‌ی خوبی بنویسید.
مورد دیگری که می‌توانید از آن بهره ببرید تجربیات شما در هر زمینه است. شما می‌توانید با استفاده از تجربیات خود در هر زمینه‌ای بنویسید و آن‌ها را به شکل متن‌های آموزشی یا خبری به کاربران‌تان ارائه دهید. لازم به ذکر است از خلاقیت‌تان در این راه استفاده کنید تا بتوانید مطالب بهتر و نوآورانه‌تری را خلق کنید.
تحقیق و گردآوری را فراموش نکنید
با مطالعه و تحقیقات در زمینه‌ای که به آن آشنا هستید به مطالب جدیدی دست می‌یابید که باید آن‌ها را در اختیار خوانندگان قرار دهید. می‌توانید برای گردآوری مقاله‌ای جدید از کتاب‌ها،مجله‌ها،وب‌سایت‌ها و… استفاده کنید و با کنار هم گذاشتن مطالب آن‌ها و همین‌طور ویرایش درست‌شان مطلب مفید و کارآمدی خلق کنید. علاوه‌براین، می‌توانید از نظرات خود در مقاله‌تان استفاده کنید.
با گفت‌وگو و مصاحبه اثر جدیدی خلق کنید
برای داشتن مطالب جدید می‌توانید از افراد محبوب و سرشناس استفاده کنید. با آن‌ها ارتباط برقرار کنید و راجع مسائل روز و همین‌طور موضوعات غیر تکراری که جایی منتشر نشده با آن‌ها مصاحبه کنید. حتی می‌توانید در مورد زمینه‌ی کاری‌تان با آن‌ها گفت‌و گو کنید و با پیاده‌کردن قواعد ویراستاری روی مصاحبه‌ی خود اثر جدیدی را خلق کنید.
از دانش خود و از ترجمه‌ی زبان‌های دیگر استفاده کنید.
اگر به یکی از زبان‌های خارجی مسلط هستید می‌توانید مطالب جدیدی را که در حوزه‌ی کارتان نویسنده‌های خارجی آن‌ها را نوشته‌اند به فارسی ترجمه کنید. این کار از نظر موتورهای جست وجو کپی‌برداری محسوب نمی‌شوند، ولی باید منبع را در انتهای مقاله‌تان بیاورید تا کاربر به شما اطمینان لازم را به‌دست آورد و بداند که مطلب شما دارای منبع معتبری است. علاوبراین، چون این مطلب را موتورهای جست‌وجو، مطلب جدیدی شناسایی می‌کنند به شما امتیاز ویژهای داده می‌شود.
بنابراین، شما با توجه به قابلیت‌تان توانسته اید مطلب جدید و مفیدی را به کاربران ارائه دهید که این کار به افزایش بازدید سایت شما منجر خواهد شد

گذاشتن یک دیدگاه