محتوایی پولساز خلق کنید!

تولید محتوا نقش بسیار مهم و کاربردی در افزایش ترافیک یک سایت دارد. برای تولید محتوا ابتدا باید نیاز مخاطب را شناخت و با توجه به نیاز او محتوای مناسبی را خلق کرد. در حال حاضر، با تعدد سایت های مختلف باید سعی کرد محتوایی خلاقانه و نوآورانه تولید کرد تا کاربر را جذب کند و اینگونه درآمدی خوب به‌دست آورد؛بنابراین، در این مطلب چند روش را برای تولید محتوا به شما معرفی می کنیم تا از طریق آن‌ها به درآمدی هنگفت برسید.

1.فروش اطلاعات یا فروش مستقیم:
در این مورد می‌توانید اطلاعات خود را به شکل‌های مختلف مثل کتاب الکترونیکی، پک‌های دی وی دی یا فایل‌های دانلودی به فروش برسانید. در واقع، وقتی اطلاعاتی را در قالب‌های مختلف به مردم عرضه می‌کنید فروش مستقیم انجانم داده‌اید.

2. تولید محتوای مطالب تخصصی و ایجاد سایت پرترافیک:
در این روش شما باید محتوایی را تولید کنید که مخصوص خودتان و کسب‌وکارتان باشد و کپی نباشد. مطالبی را که خودتان تولید می‌کنید به‌سرعت موتورهای جست‌وجو سایت‌تان را در صفحه‌ی اول قرار می‌گیرند و شما می‌توانید استفاده‌ی تجاری از آن داشته باشید. برای فروش بالای محصول لازم است که دیده و شناخته شوید؛ بنابراین، محتوایی تولید کنید که بتواند کاربر را جذب کند.

3.عضویت یا خق اشتراک:
این روش در نشریات بسیار کاربرد دارد به‌طوری که مخاطب حق اشتراکی را پرداخت می‌کند و مجله به‌صورت ماهانه یا دو‌هفته‌نامه به دستش می‌رسد.
حال در دنیای وب شما استفاده از محتوا را برای مدت معینی به کاربر واگذار خواهید کرد. در واقع، شما محتوایی را که تولید می‌کنید به کسانی که حق اشتراک خریداری کرده‌اند اجازه استفاده می‌دهید.

4.عضویت براساس تعداد دانلود:
در این روش حق اشتراک ماهانه وجود ندارد و کاربر بر تعداد دفعات دانلود محدودیت دارد. او بعد از تعداد مشخص شده‌ دانلود دیگر فرصتی نخواهد داشت؛به طور مثال، شما برای 20 بار دانلود کردن حق اشتراک پرداخت می‌کنید و فقط مجازید 20 فایل از سایت موردنظر دانلود کنید.

5.تبلیغات و تولید محتوای رایگان:
درحال‌حاضر، بیشتر سایت‌های خبری به این شکل فعالیت می‌کنند. در این روش موضوع تولید محتوای قوی و رایگان است که کنار شما می‌توانید بازدیدکنندگان بسیاری به‌دست آورید. با افزایش بازدیدکنندگان از سایت شما می‌توانید متقابلا تبلیغات زیادی دریافت کنید.

6. تولید محتوای بهینه برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی:
اینستاگرام و فیسبوک جزو شبکه‌‌های اجتماعی هستند که تعداد کسانی که آن را دنبال می‌کنند به چند میلیون نفر می‌رسد. در این رسانه اگر هوشمندانه بتوان عمل و محتوای خلاقانه‌ای تولید کرد می‌توان به‌راحتی دنبال‌کنندگان بسیاری را به‌دست آورد و از این طریق درآمد بسیاری کسب کرد.

7.محتوای ویروسی و وایرال:
اصول این محتوا براساس تخریب و شایعه است که خارج از اصول اخلاقی است. بارها پیام‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اید که در حال تخریب یک برند یک فرد مشهور هستند. این خبرها بسیار هوشمندانه تنظیم و به‌سرعت مانند یک ویروس بخش می‌شوند که در این حال بازدید سایت‌ها و بسیاری از شبکه‌ها به مراتب بیشتر می‌شود و پول‌های کلانی هم بابت انتشار این نوع اخبار می‌دهند.

گذاشتن یک دیدگاه